مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 17:402024-01-03ورزشي

لیگ برتر فوتبال| ذوب آهن با تساوی به تعطیلات رفت


تیم فوتبال ذوب آهن در آخرین دیدار نیم فصل نخست لیگ برتر مقابل گل گهر سیرجان متوقف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و گل گهر سیرجان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت 15 چهارشنبه(13 دی) در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تقابل ذوب آهن رده ششمی و گل گهر رده هفتمی در حالی در هوای آفتابی ورزشگاه فولادشهر آغاز شد که دو تیم با پیروزی در این دیدار فرصت این را داشتند که جایگاه خود را در جدول یک رتبه ارتقا دهند.

45 دقیقه نخست این دیدار با بازی سرد دو تیم همراه بود و به جز یکی دو موقعیت خطرناک، دروازه دو تیم تهدید نشد، در نیمه دوم سفیدپوشان اصفهانی تلاش بیشتری برای گلزنی به نمایش گذاشتند، اما موقعیت ها را یکی پس دیگری از دست دادند، بازیکنان گل گهر نیز در ضد حمله ها موقعیت هایی ایجاد کردند که به نتیجه نرسید و بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

داور: علی صفایی کمک داوران: وحید سیفی، محسن حکیم، محمدرضا تارخ گل: - کارت زرد: امیرحسین جدی کارت قرمز:- ترکیب ذوب آهن اصفهان:  پارسا جعفری، سیدمحمد قریشی، نادر محمدی، شایان مصلح، امیرحسین رنگرز جدی، مهرداد رضایی، فردین یوسفی، پوریا آریاکیا محمدحسین اسلامی، مجید علیاری، محمدجواد محمدی سرمربی: محمد ربیعی ترکیب گل گهر سیرجان:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر فوتبال| ذوب آهن با تساوی به تعطیلات رفت

لیگ برتر فوتبال| ذوب آهن با تساوی به تعطیلات رفت